pondělí 29. května 2017

Rozevlátá letní halenková inspirace

Řadu let jsem byla triková, co nebylo z obepínajícího úpletu, který se nemusel žehlit, tomu jsem se vyhýbala. Občas nějaká vypasovaná halenečka. Minulý rok jsem propadla kouzlu volných halen. U některých nepotřebujete ani střih. Pokud vás baví víc šití než vytahování či tvorba střihu směle do toho.

Efektní věci nemusí být nutně složité. :)

 Zdroje: 1, 2 a 3, 4, 5

Nechala jsem se inspirovat obrázkem č. 1. Ono, když máte doma 1 m dvojité gázoviny od Naomi Ito, vůbec se vám do ní nechce střihnout. Vystřihla jsem pouze otvor pro hlavu, začistila bavlněným šikmým proužkem, sešila po stranách. Začistila otvor pro rukávy a bylo hotovo. Rozevlátá větrem vypadá takto,



oblečená pak nějak takto :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)