úterý 26. ledna 2016

Těším se



Hraju si, zkouším, testuji, objevuji, učím se grafické a ilustrační programy … jsem na začátku…
Moje optimistické odhady o dotisku láteček a pár novinkách koncem listopadu/začátkem prosince 2015 nevyšly.

Měním dodavatele, se změnou přišel i požadavek, mít vzor kompletně připraven k tisku.
Mohla jsem to zadat. Po nějaké době přešlapování a zvažování jsem se rozhodla. Naučím se to!

První tisk, zkušební, jsem zadala zkraje minulého týdne. Zatím pouze 4 vzory, vlastně jeden ve čtyřech mutacích, od každého 2 metry. Víc jsem si zatím netroufla. Dokud nebudu mít látku v rukách a jista si kvalitou.
Termín dodání potvrzen nejpozději do 24.2.  Tiskárna prodloužila termíny z 3-4 týdnů na 5.
Vše plyne nějak pomaleji. :)
Těším se a nejraději bych na tiskárnu navalila spoustu dalších vzorů a objednala vše nejmíň po deseti metrech.  :)


Follow my blog with Bloglovin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)