čtvrtek 31. prosince 2015

Strážci dobra


Díky patří Petře, která jako první zmáčkla tlačítko objednat v obchůdku na fleru. Díky za její důvěru a trpělivost, se kterou vydržela dlouho čekat na látku a když už bylo jisté, že látka původně plánovaná opravdu nebude, vybrala krásné jednorožce.

Nádherná práce s krásným materiálem, který vás zpomalí, zjemní, vrátí do říše pohádek, bájných tvorů, k pokoře a klidu. 
Zapomněla jsem. Kdože to byli ti bájní jednorožci? Když jsem začala pátrat, narazila jsem na kouzelný příběh o Posledním jednorožci.  


"To bylo krásný." 
Takový něžný povzdech od kluka, který poslední dobou žije hlavně star wars, hranatým světem mine craft. Maluje si auťáky, pistole, výbušné stroje a zpívá sprosté písničky. 
Lepší hodnocení ta pohádka dostat nemohla.
Poslední jednorožec z roku 1982, tedy z doby, kdy v pohádkách děj plynul zlehka... 
Osloví i po třicítce, pokud vás jako mě v dětství minula :) 
Pohádka, plná lásky, štěstí, hledání, podstaty života... Křehký příběh o jednorožci, silných a obyčejných lidech, rytířství a čistých srdcích...

V češtině ke shlédnutí třeba zde.
V angličtině The Last Unicorn zde.
Už vím, co si příště půjčíme v knihovně. (toto :))

* Sukýnka 

 

Látka: Unicorn Fable Balsamtree z kolekce Fantasia od Sara Lawson pro Art Gallery Fabrics koupeno na Látky pro vás 
Střih: není, pruh látky nařasený do gumy podobně jako tato se sýkorkami.

Snažila jsem se, aby ani jeden jednorožec nepřišel o hlavu nebo kopýtko :) a přitom jsme se vešla do požadované délky :)
To mě na těch vzorech baví!



Látka má své kouzlo i z rubové strany :)


Krásný závěr roku, příjemná práce, kouzelný příběh a nádherná zpětná vazba od Petry.



Přeji i vám krásný závěr roku. 

V tom novém buďte šťastní!

Šárka

2 komentáře:

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)